Gå til innhold

Foredrag med Bjørn Kjos


Anbefalte innlegg

Tenkte å poste dette da jeg ser det er en del prat om denne karen her "" Han skal ha foredrag på Handelshøyskolen BI i Nydalen hvor jeg selv er elev. Temaet for foredraget er "Gjøre det umulige mulig" noe han har gjort. Foredraget starter tirsdag 14. mars klokken 1100. Foredraget er først og fremst for skolens elever, men går sikkert an å snike inn noen ekstra "" Kan lese mer på http://www.nld-oslo.com. Jeg skal i allefall ta turen ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, man kan vell si at Kjos slo gjennom i grevens tid, men allikevell er det jo vanskelig å starte ny virksomhet i uansett bransje, og jeg tror spesielt dette markedet er vanskelig med konkurranse og de dårlige tidene som har vært. Sier ikke at Kjos er en JESUS i forretningsverdenen men han har absolutt gjort noe som for de aller fleste ville vært umulig spørr du meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å si at hvem som helst hadde klart dette, bare man hadde hatt litt økonomisk ryggdekning er jo helt på jordet å si. Mange har prøvd før ham, uten hell. Kjos slo jo også til i en tid da flybransjen generelt var i ned- og motgang. I tillegg hadde han en konkurrent som var mye, mye mer mektig enn ham, og uten mye list hadde det nok ikke vært mulig å komme så langt som kjos'en har klart. Jeg tror det heller er få som hadde klart det samme

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...