Charles Nielsen Skrevet 23. februar 2006 Skrevet 23. februar 2006 Hej. Er der nogen der kender en god side med My Travel, som virtual fly selskab? Er stor fan er det virkelige, og deres fly. Men har ikke rigtig kunne finde noget seriøst på nettet. Håber der er nogen der kan hjælpe. Siter
Kim Jørgen Brenna Skrevet 23. februar 2006 Skrevet 23. februar 2006 My Travel UK eller DK? My Travel UK har jeg vært innom,ser nokså flott ut Mytravel DK derimot,finnes dessverre ikke enda Siter
Charles Nielsen Skrevet 23. februar 2006 Forfatter Skrevet 23. februar 2006 Har du en side til My Travel UK? Jeg kan heller ikke finde nogle til DK, desvære. Siter
Kim Jørgen Brenna Skrevet 23. februar 2006 Skrevet 23. februar 2006 Den finner du HER! Lykke til i Luften Siter
Charles Nielsen Skrevet 23. februar 2006 Forfatter Skrevet 23. februar 2006 Takker Har været inde på linket, og det ser ikke så seriøst ud. Der kun et par medlemmer. Så jeg må se om jeg kan finde noget andet. Men tak for hjælpen. Siter
Kim Jørgen Brenna Skrevet 23. februar 2006 Skrevet 23. februar 2006 Nei,så ikke så seriøst ut nå når jeg kikket innom,men du kan jo skaffe deg FSpassengers og starte opp My Travel der Siter
Charles Nielsen Skrevet 23. februar 2006 Forfatter Skrevet 23. februar 2006 Hehe... FSpassengers har jeg haft længe. Købte det en af de første dage efter det var færdigt. Og har også starte My Travel op der. Men man skal jo selv finde på destinationer. Og det kan til tider være svært. Jeg er derudover medlem hos Air Danmark. Som jeg har fløjet hos de sidste 3 år. Der bruger jeg nogle af deres Airbus-ruter, og flyver dem med My Travel flyene. Men ville da være helt klar bedre hvis der var en side nettop med My Travel. Siter
Daniel Johnsen Skrevet 23. februar 2006 Skrevet 23. februar 2006 mytravel her er en side jeg kom over mens jeg rota litt rundt her i ste, har ikke skjekket den men, sikker verdt å se på Siter
Kim Jørgen Brenna Skrevet 23. februar 2006 Skrevet 23. februar 2006 Der var den ja Var den jeg hadde sett Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.