Gå til innhold

Oslo-Gøteborg


Runar Hvitsand

Anbefalte innlegg

Skal fly Oslo-Gøteborg 6. mars, og tilbake igjen 7. mars med Widerøe. Bruker de -100,-300, eller-q400 på dette strekket?

 

Og er det andre selskaper som kunne vært et alternativ her?

 

Fra Kr-sund til Oslo, og tilbake igjen regner jeg med en vanlig kjedelig SASB 737.

 

Ja, har flydd den strekningen før og da fikk vi en

Dash 8-Q400, LN-WDS faktisk og det er et fantastisk fly og fly.

 

Hvis det er en feil på det flyet eller noe lignende slik nat det ikke kan fly får de inn en Dash 8-300 på denm ruten(Men kun hvis det er feil på Q400 ern.) ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har flydd den strekningen før og da fikk vi en

Dash 8-Q400, LN-WDS faktisk og det er et fantastisk fly og fly.

 

Hæ ? LN-WDS ? Aldri hørt om, ikke finnes det heller bilder av den på airpics, og ikke står den oppført noe sted. Helt ny 400 eller ? Men merkelig uansett siden de tre andre dem har heter A, B og C, så hvorfor dem plutselig hopper til S skjønner jeg ikke helt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har flydd den strekningen før og da fikk vi en

Dash 8-Q400, LN-WDS faktisk og det er et fantastisk fly og fly.

 

Hvis det er en feil på det flyet eller noe lignende slik nat det ikke kan fly får de inn en Dash 8-300 på denm ruten(Men kun hvis det er feil på Q400 ern.) ""

 

Jeg tør sette en hundrelapp på at WF ALDRI har flydd med Q400 på strekningen OSL-GOT... ""

 

LN-WDS eksisterer ikke...

Det nærmeste du kommer er LN-WFS, som er en Q300, og det er meget sannsynlig at den har flydd strekningen. Det er vel normalt Dash 8-300 som flyr den strekningen.

 

Widerøe har 3 stk. Q400, LN-WDA, LN-WDB, og LN-WDC, og disse har base på Torp. Ingen av disse har ruter som tar de til OSL...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...