Daniel Larsen Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 da har jeg trening igjen på VATSIM ENBR_V_APP FRA klokken 1900 local ( 1800 z) håper på trafik idag så ta turen til eller fra bergen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Det passer bra. Har nemmelig blitt chartret av CIA, og har en flight fra Serbia til ....hemmelig sted i USA... med noen relativt slitne "turister". Vi skal nedom en tur for å etterfylle litt drivstoff.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Larsen Skrevet 31. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2006 det er bra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Larsen Skrevet 31. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2006 takk for all trafikken som var på flesland under min treing idag.. dette var kanskje min siste trening før jeg består... eller mulig det blir noe til først men takk for trafikk iallefall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond Meier Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Sorry at jeg forsvant Daniel.. Jeg hadde akkurat meldt meg inbound (vet ikke om du hørte det).. så tok internet kvelden for meg. Lykke til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Larsen Skrevet 1. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2006 ok,Trond du får ta det igjen neste gang da vettu Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.