Gå til innhold

Prosjektor


Kjetil Hustveit

Anbefalte innlegg

Jupp, jeg har... Jeg flyr med to instrumentskjermer + projektor...

 

Å fly med projektor - også uten intr. skjerm i tillegg - er veldig kult... Farten virker mer ekte, kiler godt i magen første gang du tar av. ""

 

 

Få deg en projektor med VGA... Jeg prøvde med S Video først og det funka ikke bra for meg. Bildet blir for grovt.

 

I dag kjører jeg projektoren på et AGP kort, og instrumentskjermene på et PCI kort... Ganske kult :-)

 

[image]http://blink.dagbladet.no/user/files/m/mc/mcfranko/Bilde_010.jpg[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg vært deg, hadde jeg heller satset pengene mine på TrackIR. Har en prosjektor liggende i ei eske her jeg også, men jeg ser ingen fordeler med den, foruten at du får en større skjerm da. Da er det vell like greit å lene seg 10 cm nærmere den skjermen man har fra før ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg vært deg, hadde jeg heller satset pengene mine på TrackIR. Har en prosjektor liggende i ei eske her jeg også, men jeg ser ingen fordeler med den, foruten at du får en større skjerm da. Da er det vell like greit å lene seg 10 cm nærmere den skjermen man har fra før ""

Hva med å kjøre trackIR med projector da? vil ikke det fungere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å kjøre trackIR med projector da? vil ikke det fungere?
Blir sikkert alle tiders det, men hva i himmelens navn skal du med en (uklar) skjerm på 2x2 meter når en god skjerm som regel er mye bedre enn en halvgod prosjektor?

 

En god og stor skjerm kombinert med TrackIR er nok bedre enn en prosjektor etter min mening.

 

Skal du opp i samme kvalitet på en prosjektor sammelignet med en god LCD-skjerm, vil det nok fort bli for dyrt for de fleste ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...