Gå til innhold

HHCTRL.OCX


Klaus Adde

Anbefalte innlegg

Lastet ned SuperFlightPlanner og installerte og fikk svar om at alt var iorden. Da jeg skulle starte programmet, fikk jeg beskjed om at den nødvendige DLL-filen HHCTRL.OCX Ikke var å finne. Kan noen forklare meg hva det er eller hvor jeg kan finne denne nødvendige filen for å kjøre SFP.

Jeg fikk et tips fra Harald Oanes om en metode å lage flyruter på. Er nok litt for nybegynner ennu til å helt skjønne hva han mente:

Gå inn i FS og plasser flyet i nærheten av den flyplassen du vil fly fra. Gå så i World og Map view og bruk musen for å finne VOR og ILS`er.

Når jeg åpner FS, skal jeg da gå på Select eller Create for å plassere flyet. Finner heller ikke noe under World som heter Map View.

Noen tips?

På forhånd takk

Dette blir bare morsommere og morsommere

Klaus Adde

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Klaus Adde skrev:

Lastet ned SuperFlightPlanner og installerte og fikk svar om at alt var iorden. Da jeg skulle starte programmet, fikk jeg beskjed om at den nødvendige DLL-filen HHCTRL.OCX Ikke var å finne. Kan noen forklare meg hva det er eller hvor jeg kan finne denne nødvendige filen for å kjøre SFP.

Hva den gjør vet jeg ikke, men du kan finne den om du søker http://ftpsearch.lycos.com/?form=medium" TARGET=_blank>her

------------------

Dag Johansen

 

[Endret av Dag Johansen 28-12-2000.]

[Endret av Dag Johansen 28-12-2000.]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...