Gå til innhold

VOLMIT på ENGM


Patrick Møller Johansen

Anbefalte innlegg

Heisan!

Tok opp fra min nye flyradio Volmit rapport fra Gardermoen. Det er en rekke Metar rapporter fra forskjellige flyplasser i nærheten, som feks Flesland Kjevik og Kastrup. Tatt opp klokka 0005 den 28/12/00. Hvis det er noen som er interessert er det bare å maile meg på pmj@c2i.net , så kan jeg sikkert få sendt den over (Den er på 10 MB).

Vennlig hilsen Patrick Møller Johansen VBX109

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei vet desverre ikke hvor dem er lokalisert. Har kanskje en mistanke om at Gardermoen VOLMET senderen er plassert på SIGDAL, samt at jeg ville tippe at Ekkofisk er plassert ute på ekkofisk feltet et sted [image]http://www.flightsim.no/ubb/images/icons/smile.gif[/image]

Dette er ren gjetting.

Vennlig hilsen

Tarjei Lundarvollen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iflg AIP GEN 3.5-11 har Bodø 124.250, med varsel for Oslo/Gardermoen, Trondheim/Værnes, Bodø, Harstad/Narvik/Evenes, Andøya, Bardufoss, Tromsø og Alta.

Oslo har 128.600, med varsel for Oslo/Gardermoen, Trondheim/Værnes, Bergen/Flesland, Stavanger/Sola, Kristiansand/Kjevik, Gøteborg/Landvetter, København/Kastrup og Stockholm/Arlanda.

Ekofisk har 118.975, med varsel for Stavanger/Sola, Haugesund/Karmøy og Lista.

Hilsen Roald

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...