Gå til innhold

Off Topic: Logitech Wingman Formula Force GP


Lars Chr. Hansen

Anbefalte innlegg

Hei

Lurte på om noen kunne hjelpe meg med et lite installasjonsproblem jeg har. Fikk Logitech Wingman Formula Force GP ratt (USB tilkobling) i julegave og når jeg prøver å installere det finner ikke installasjonsprogrammet rattet, men installasjonen av selve programet som trengs går helt greit.. noen som har noen formening om hva som kan vaære galt eller om det er noe jeg gjør galt?? Hvis det er så gjerne si ifra om hvordan jeg kan løse dette problemet.

God Jul og Godt Nyttår

Mvh

Lars Christian Hansen

[Endret av Lars Chr. Hansen 24-12-2000.]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Originally posted by Lars Chr. Hansen:

Hei

Lurte på om noen kunne hjelpe meg med et lite installasjonsproblem jeg har. Fikk Logitech Wingman Formula Force GP ratt (USB tilkobling) i julegave og når jeg prøver å installere det finner ikke installasjonsprogrammet rattet, men installasjonen av selve programet som trengs går helt greit.. noen som har noen formening om hva som kan vaære galt eller om det er noe jeg gjør galt?? Hvis det er så gjerne si ifra om hvordan jeg kan løse dette problemet.

God Jul og Godt Nyttår

Mvh

Lars Christian Hansen

[Endret av Lars Chr. Hansen 24-12-2000.]

Hei Lars og god jul

Jeg merket meg at det var usb-tilkobling. Hvis du har win95 kan årsaken være at windows ikke har "registrert" at usb-portene finnes.

Prøv å sette inn Windows-cd og søk etter usb-tillegg (skriv ?usb? i linjen der du skriver inn søkeord). Windows 95 vet ikke at usb-portene finnes og må derfor ha de nødvendige driverne. Hvis du har andre versjoner av windows tror jeg du likevel skal prøve dette.

mvh

Kåre Engkrog

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Mitt forslag er å gjøre som meg, dra av USB-tilkoblingen og bruk com-porten i stedet. Dette kan i hvert fall jeg gjøre på min, og jeg hadde samme problem som deg med usb.

Faktisk så funker USB ganske dårlig hos meg generelt, så jeg bruker com-portene flittig i stedet.

Bare pass på å installere Logitech Wingman SERIAL i stedet for usb...

Lykke til!

 

Morten B

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lars, jeg har en overgang (USB -> PS2), si ifra om du ikke

får det til å funke uansett hva du gjør ved bruk av USB

pluggen, så kan jeg sende overgangen i posten. Det er en liten

plugg-lignende sak, bare å plugge USB kontakten inn i den ene

enden og du har PS2 (standard mus/tastatur port) i den andre.

Mvh

 

Håvard

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...