Gå til innhold

SB3 Hvordan se andre liveries ?


Lasse Haughom

Anbefalte innlegg

Har SB3 på en annen maskin enn selve FS9 dette skal være OK ifølge manualen. Men saken er denn at alle flyene vises som coast air når jeg er på nettet ? Jeg har lest manualen og prøvd forskjellige måter å få dette til på men har misslykket. Det skal finnes en fil (SMS)på nettet som innholder de fleste liveries men den finner jeg ikke..

Denne SMS filen skal ligge under aircraft subdir ifølge manualen dvs på FS9 maskinen eller på SB3 maskinen.

Er det noen som som har en enkel forklaring ?

 

MVH VBX165

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joa, om man kjører SB3 fra en annen PC må man fortsatt installere SB3 på begge maskiner. Det kommer et valg under installasjon av SB3, dær man velger om man skal installere på FS2004 PC, eller på sekundær pc. Og hvilken PC som skal kjøre selve SB3 programmet. VIP fly som følger med SB3 legges dær dem skal dem.

 

Jeg vil tro at om du ikke finner liveriet i databasen, så er det ikke lagt til. Du vil da se fly med VIP livery (hvit med blå stripe)

 

Freddy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svarene folkens, jeg mener å ha lagt disse filene under aircraft dir på begge makiner Jeg fulgte også install guide når det gjaldt dette med en annen PC Det jeg ikke har gjort er vel å installere SB3 på "serveren" altså der hvor FS9 ligger.

Mitt spørsmål blir da må også denne versjonen på serveren "fyres" opp sammen med den andre som ligger på "client" maskinen Forøvrig virker SB3 utmerket med voice og hele pakka på "client" maskinen.

Får prøve å "bugge litt til så får vi se.

MVH

VBX 165

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SB3 MÅ installeres på FS9-PC også, selv om du skal bruke WideFS... Du velger da det korrekte valget i installasjonen: Install Squawkbox on seperate computers, this computer is runnig flightsimulator", på sekundær PC, velges "Install Squawkbox on seperate computers, this computer will run Squawkbox".

 

Du trenger IKKE kopiere noe filer manuellt!

 

Freddy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...