Gå til innhold

SB3 push to talk


Vegard Humlen

Anbefalte innlegg

180,- for å få ordnet PTT-knapp er litt i meste laget, jo. Spesielt med tanke på at det finnes gratisprogrammer som ordner det for deg. Men om man ønsker resten av FSUIPCs funksjoner, så er det sikkert ikke et dumt kjøp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fungerer fint med meg nå "" takk børge!

 

Der er visst noen forskjellige måter å gjøre det på, men markerer på foreksempel knapp 10 på den listen med knappene. Trykker på auto setting wizard under knappe listen så kommer det opp en rute. da trykker du på kanppen på tastaturet du vill skal bli aktivert på tastatuert når du trykker på knapp 10 og exit(Visst du ikke vill gjøre det samme med flere knapper). Dette var det jeg synns var enklest ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser ut til at du kun har assignet Ctrl på den knappen. Dobbelklikk i listen på button 10, og velg Ctrl i den første ruten (av tre) på venstresiden og R i ruten under.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd med button 10 på alle... ""

 

Ser at problemet løste seg for deg.,,, anbefaler imidlertid alle som bruker CH products og benytte CH manager 4.0. I dette programmet kan du lage egne profiler til hvilket som helst fly i FS, og få oversatt kommandoene slik at du aldri trenger og assigne en eneste knapp mere i FS meny... "":)

 

For mere info om dette:

 

www.stickworks.com

 

Freddy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...