Gå til innhold

KODAK DC3200 Digital Kamera


Lars Erik Nielsen

Anbefalte innlegg

Lurer på en liten ting.

Har fått oppgitt at dette kameraet skal kunne ta maks 36 bilder uten ekstra minnekort både på mail og i butikken av Elkjøp(kjøpte kameraet i går).

Problemet er bare det at jeg får maks 22 bilder.

Håper det er noen som har dette kameraet og har peiling på dette, ettersom jeg ikke finner noe om det i bruksanvisningen.

Ser da ikke bort ifra at det kommer opp flybilder fra meg på airliners/airpics neste uke.

------------------

MVH

Lars Erik Nielsen

E-post: lars@spytt.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sett kameraet, men jeg tipper det har noe med hvor høy oppløsning du har på bildene.

Som regel kan man velge mellom to forskjellige oppløsninger. Velger du den høyeste tar disse bildene mer plass på minnebrikken og du får plass til færre bilder.

Det antallet bilder som står oppgitt er nok med lav oppløsning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg har en Canon Digital IXUS og opplevde det samme problematikken med antal bilder.Men jeg fant etterhvert ut at det gikk an å endre oppløsingen på bildene samt at men kunne pakke bilder med max.opplønsing, og da ble det selvsagt noe annet.Men likevel kommer jeg ikke opp i det antallet bilder som står beskrevet i boken og reklamen.Så det blir vel til at jeg kjøper en større brikke.

MVH

Hans Petter

------------------

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar!

Jeg har satt oppløsningen på det laveste og det er ikke så veldig mye å velge mellom av funksjoner, men det er noe som kalles White balance, hvor man kan velge mellom Auto, Daylight og sånn. Har ikke prøvd dette ordentlig ut ennå, men hvis det er noen andre her som har peiling på dette kameraet så hadde det vært fint.

------------------

MVH

Lars Erik Nielsen

E-post: lars@spytt.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...