Geir Teigo Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Når katten er ute, danser musene på bordet....altså... dama er på julebord i dag Noen som vil ta en tur nedover sammen med meg i dag? Kanskje til Roma, Madrid eller tilsvarende. Kunne godt tenkt meg å mellomlandet et sted i alpene (østeriket/Sveits-traktene) og tatt med noen skiturister videre sørover. ....Er åpen for forslag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roy Halvorsen Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Jeg regner med å fly Torp (ENTO) til (LOWI)INNSBRUCK ARTOR UP615 AAL UM725 CDA UT57 MONAK UM726 MAH Y162 MANAL UM736 TULSI. Etter det har jeg ingen planer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 25. november 2005 Forfatter Del Skrevet 25. november 2005 Skal vi møtes kl.18.00 på torp? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roy Halvorsen Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Må vente til ca 19.00 desverre. Har litt jeg må være ferdig med, slik at jeg slipper å gå fra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 25. november 2005 Forfatter Del Skrevet 25. november 2005 passer egentlig helt bra...vi sees Noe sceenery jeg bør ha for insbruck?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roy Halvorsen Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Kan sende deg på mail Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.