Martin Flikkeshaug Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Hei.. Kan alle som har linker til sider som selger flymodeller? Da tenker jeg på passasjerfly, ikke F-16 osv.. På forhånd TAKK!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ørjan Utne Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Noen spesiell skala??? www.Geminijets.com www.Ebay.com www.collectorsaircraft.com www.tasstore.com Noen eksempler. Er selv hekta på Gemini jets.... mvh Ørjan Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Flikkeshaug Skrevet 19. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2005 Takk Ørjan.. Men du.. Er frakten dyr på Gemini? Er det lurt å kjøpe flere samtidig eller en og en? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Flikkeshaug Skrevet 19. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2005 Nå fikk jeg lyst på denne: http://www.geminijets.com/aps003/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SH Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Gemini sender ikke varer utenfor USA... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Flikkeshaug Skrevet 20. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2005 Gemini sender ikke varer utenfor USA... Da får jeg kjøpe de på Hamleys i London.. De sleger Gemini jets der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ørjan Utne Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Jeg har pr. dags dato ikke kjøpt noe direkte fra Gemini Jets. Allt eg har er fra ebay eller fra andre forhandlere rundt om i verden. Har til nå aldri betalt toll for noe av dette. Da er det snakk om ca 80 fly. Gi meg beskjed så kan eg gi deg noen tips på hvor du kan handle;-) Martin: Når det gjelder den matta så koster den ca $80 men hvis du ser på hoved siden til Gemini så kommer det nye matter. Ørjan Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sten Arne Bryde Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Du kan også gå på www.sasbraathens.no og trykke på shop helt øverst i høyre hjørne, så den linken var kommet idag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Flikkeshaug Skrevet 21. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2005 Martin: Når det gjelder den matta så koster den ca $80 men hvis du ser på hoved siden til Gemini så kommer det nye matter. Ørjan Men synd vi ikke kan bestille de fra Gemini Jets Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ørjan Utne Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Martin. Det lønner seg ikke å bestille direkte fra leverandør. Vente til de kommer ut og få de litt billigere rundt om kring. Det gjelder å være bevisst på prisene:-) Det finnes så utrolig mange som Selge Gemini, Dragon, Aeroclassics, phoenix, herpa, osv..... Så du skal alltid finne noe Ørjan Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.