Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelp...

Nå har jeg kommet så langt at jeg vil prøve å komme meg inn på VATSIM etter at C: kræsja. MEN...

Når jeg prøver å reinstallere SB3 får jeg beskjed om at den ikke kan installeres fordi den ikke gjenkjenner en godkjent ("valid") versjon av FS. Er det noen som kan gi noen tips her? (Jeg kjører ikke CD-fri versjon av FS)).

Frode

Skrevet

Vet ikke helt hva som er problemet hos deg, men jeg har hatt et liknene problem.

Av en eller annen grunn stoppet jeg installasjonen før den var ferdig. Jeg trodde installasjonen hadde låst seg... Det stod bare "Wait..." eller noe liknene (meldingen kom opp etter kopieringen av filene og scenery database installeringene.)

Etter denne avbrytelsen virket FS9 knirkefritt, men hvis jeg skulle installere noe add-on fant ikke installeren FS9. Dette gjalt SB3, PMDG, LDS osv.

Jeg installerte FS9 i samme mappe som der allerede var en FS9, lot installeren gjøre seg helt feridg og prøvde igjen.

Virket perfekt! ""

(Ble kanskje litt rotete forklart)

Lykke til!

Skrevet

Er det selve installationen af SquawkBox du har problemer med, eller når programmet skal køre (Altså når det er installeret, og skal startes første gang)?

Hvis det er installationen den er gal med, så prøv evt at installere med en af de andre options (SB on this computer FS on another). Det virker måske... Måske....

Ellers hent programmet på ny, og prøv igen.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...