Gå til innhold

Server problem


Christian Røine

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Har akkurat fått ny pc og har sittet i mange timer og lagt inn add-ons..Så nå gledet jeg meg til å ta en tur på vatsim. Men squawkbox 3 finner ikke servere "" Det står: No server information available. Hva er dette. Jeg har reinstalert flere ganger og til og med lastet ned sb3 på nytt.

Jeg har flere harddisker men dette skulle vel ikke ha noe å si? Har prøvd å instalere den på to forskjellige uten at det gjorde noen forskjell...

 

Hadde vært høyt takknemlig til den/de som kunne hjulpet meg ""

 

Mvh Christian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke noe problem..

 

Gå til forumet til squawkbox 3 og last ned en register installsjons fil..

 

Denne gjør at du får opp serverne i sb3

 

Les instruksjonen som står i forumet..

 

Last ned server listing fix her

http://squawkbox.ca/downloads/vatsim_servers.reg

 

If you are having persistent problems downloading the server list from VATSIM when starting SquawkBox, here is a workaround.

 

Download this file and double click it. It will put a list of servers in your registry. The disadvantage is that if the list of VATSIM servers changes, you will not get the updated list automatically. I will update this file at that time however so it shouldn't be a big problem.

 

If you want to remove the download of the server list altogether, you can remove the VATSIM network info plug-in from SquawkBox by deleting vatsim.dll from the networks subdirectory under the main SquawkBox program directory (e.g. C:\\Program Files\\SquawkBox3\\networks\\vatsim.dll).

 

Joel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...