Gå til innhold

Trafikk på Rhodos


Andreas F Berger

Anbefalte innlegg

Skal til Rhodos en tur og da lurer jeg på om det er noe poeng i å ta med seg kameraet til spotting?

 

hvis ja:

Noen som har vært der og kan gi meg noen tips om hvor de beste spotteplassene er? ""

 

Spotting i Hellas generelt gjøres på egen risiko.. Det er en bannlyst "hobby" blandt Politiet der nede, og folk har blitt arrestert.

 

Vet ikke om Rhodos er en MIL plass på linje med endel andre striper der, men .. uansett.. Shoot with caution! ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hej,

 

Fann en bra sida om spotting på Rhodos här,

 

Om du vill få en inblick på vilka flygbolag samt -modeller du lär se där, gå in på Airliners.net och välg Rhodos i Country / Airport- menyn, Där lär finnas mycket trevligt att spotta enligt min mening!

 

Men det Thomas säger har jag även hört från en del håll, men jag vet själv inte heller om detta förbud även gäller på Rhodos.

 

Jag hoppas i alla fall att du får en härlig resa, och ta med kameran för säkerhets skull """"

 

Alexander

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...