Gå til innhold

Vatsim i Norge


Petter Svendsen

Anbefalte innlegg

Det har du naturligvis din fulde ret til at mene.

Jeg kan ikke rigtigt se, hvordan gårdagens episode har hverken svækket eller styrket kvaliteten af vatsim.

 

Der er muligvis enkeltpersoner du ikke er enig med, men jeg kan ikke forstå, hvorfor dette skal gå udover resten af de personer der prøver at gøre deres bedste for at yde ATC i Norge/Skandinavien.

 

Og nu synes jeg det er på tide I stopper det her mudderkastning.

Hvis I har problemer med den Scandinaviske del af vatsim (VaccSca), så synes I skal tage det op med VaccSca.

Enten gennem forum'et eller ved at kontakte Staff af VaccSca.

 

Hilsen

Peter Nørkjær

Chief of Pilots (VaccSca 15)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med Peter. Man må ikke gre alle over samme kam...eller hva det heter. Dere skjønner hva jeg mener. Klart at kvaliteten ikke er like høy hos alle ATC'er, men utspillene må ikke gå utover dem som faktisk gjør jobben bra.

Og til dere ATC'er: Ikke ta det personlig! Stå på!!

 

Vatsim er, og forhåpentligvis blir, mitt beste alternativ for online-simming. Holder meg stort sett innen landegrensene, og har ingenting å klage på enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...