T. Paulsen Skrevet 15. september 2005 Forfatter Del Skrevet 15. september 2005 Hei Jim. Denne adressen http://icecast.nome.no:8000/ento limer du inn i url`n på mediaplayer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jim Grav Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 taaaakk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Larsen Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 MEN TOM DET SOM ER LITT DUMT ER JO DET HVIS DU HØRER FOREKSEMPEL SCANOR 212 OG SKAL FINNE RUTEN PÅ DEN TRENGER DU JO DEST OG DEPP OG ER IKKE ALTID MAN VET DEST OG DA ER JO VITSEN HELT VEKK,HADDE JO HVERT MYE BEDRE OM MAN BARE SKREV INN CNO212 DEPP:ENGM OG find route Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 15. september 2005 Forfatter Del Skrevet 15. september 2005 Hvis du vet callsignet så er ikke resten så stort problem Daniel. De fleste flyene skal til eller fra Oslo som er på scanneren her. Da er det ikke værre enn å sjekke avgangslisten eller ankomstlisten for Gardermoen og finne igjen callsignet der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Gundersen Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 MEN TOM DET SOM ER LITT DUMT ER JO DET HVIS DU HØRER FOREKSEMPEL SCANOR 212 OG SKAL FINNE RUTEN PÅ DEN TRENGER DU JO DEST OG DEPP OG ER IKKE ALTID MAN VET DEST OG DA ER JO VITSEN HELT VEKK,HADDE JO HVERT MYE BEDRE OM MAN BARE SKREV INN CNO212 DEPP:ENGM OG find route Kan du være så snill og bruke store bokstaver bare i begynnelsen av hver settning eller som første bokstav i navn? Ellers fungerer det fint med små bokstaver. Komma og punktum er også to kjekke tegn som gjør en tekst mye enklere å lese. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 16. september 2005 Forfatter Del Skrevet 16. september 2005 Jeg er desverre nødt til å bryte sendingen litt nå frem til 23:00 eller 00:00. Ser at det er en del som lytter på, men jeg er avhengig av å ha denne med meg nå i noen timer desverre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.