Gå til innhold

FPS og vatsim/squawkbox


Raymond Bertheussen

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg har et kjedelig problem at hver gang jeg skal fly online så reduseres FPS fra 25(locked) til mellom 15-20, noen ganger også godt under 15. Dette påvirker selvfølgelig performance, ikke noe særlig med den hakkinga. Har forsøkt å bytte server uten hell, har også prøvd ulike innstillinger i SB (har versjon 3.03) uten å lykkes. Har andre samme erfaring og hva kan man gjøre? (Har også lest i forumet til SB3, men uten å finne noe som hjelper meg).

 

System:

AMD Athlon 64 3000+ 2,0GHz

1 GB minne

Gainward Geforce 6800LE, 128 MB

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan prøve å slette 3.0.2 igjen og deretter slette alle filer som ligger i registry som er knyttet til programmet. Deretter reinstallere sb3. Dette fikset en haug av ctd's for meg, og kan kansje være problemet ditt? Husk at å forandre noe i registry er på eget ansvar! Ikke prøv om du ikke vet hvordan det gjøres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har den første jeg. Samler alltid på et som virker.

Eneste er at jeg tror ikke det er så lett at man bare kan avinstallere den du har.

Kevin Pettersen her på forumet prøvde det, men det virket ikke hos han. Har man først lagt inn updaten, så er den eneste måten å bli kvitt problemet på å reinstallere FS ut ifra det jeg vet.

 

Som jeg har sagt før og sier igjen. Oppdater aldri noe som virker bra. Herr Sager oppdaterte Skype her for en stund siden, og han fikk bare problemer etterpå. Jeg lot være siden jeg aldri oppdaterer noe som virker bra i utgangspunktet, og takke F*** for det. ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...