Ståle Andre Ustad Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Yo! I Kveld drar jeg med søstra mi til Kristiansund. Skal være der til i morgen. Og imens søstra mi er på jobb så skulle jeg få på Kvernberget å spotte... Da lurer jeg på: Hvor er det lurt å stå? Helst en plass jeg ikke har gjerde iveien Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius bråthen Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 stå på Runway? Da har du vertfall ikke noe gjerde i veien. neida... fra spøk til alvår. Terminalen kanskje? Eller ringe til dem og spørre om det er mulighet for å få en omvisning i bil eller noe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ståle Andre Ustad Skrevet 9. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2005 Skal ringe å spørre om jeg får komme opp i tårnet tror jeg...Men OM jeg ikke får, hvor kan jeg da stå? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.