Gå til innhold

My Travel


Eirik Aadland

Anbefalte innlegg

Reise til Tyrkia tidleg onsdag frå SOLA.Korleis er det med muligheten for cockpit besøk?Det eg vil veta er andre sine erfaringar med dette i My Travel.Nokon som veit om det fins restriksjonar på bruk at "radio receiver" til å høyra på Antalya App?Har funne freq og at flyplassen er "Operating Agency MILITARY - CIVIL JOINT USE AIRPORT " ,så veit ikkje om eg eingang tar Maycom'en med meg.Noken som vil sei noke??

 

Eirik ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reise til Tyrkia tidleg onsdag frå SOLA.Korleis er det med muligheten for cockpit besøk?Det eg vil veta er andre sine erfaringar med dette i My Travel.Nokon som veit om det fins restriksjonar på bruk at "radio receiver" til å høyra på Antalya App?Har funne freq og at flyplassen er "Operating Agency MILITARY - CIVIL JOINT USE AIRPORT " ,så veit ikkje om eg eingang tar Maycom'en med meg.Noken som vil sei noke??

 

Eirik ""

 

Heisann!

 

Var en uke i Tyrkia nå for over en uke siden. Veldig varmt der nede.

 

Anng. spørsmålet så er de veldig strenge på dette området, spørs om du for en cockpit tur, det fikk ikke jeg. Jeg ringte dem, som har med dette å gjøre og sa pilotene vil ha fred og ro under hele turen, og jeg spurte også på flyet(Airbus 330 - 200) men fikk desverre nei der også. Men mulig du er heldig ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...