Gå til innhold

Spebarn på flyreise??


Truls Meek

Anbefalte innlegg

Noen som vet hvordan det er å reise med spebarn på charterreiser med fly? Jeg og min familie skal på reise til Tyrkia i høst. Minstemann er knappe 3 mnd da, og jeg tenkte for sikkerhetsskyld jeg skulle høre med Novair som har den aktuelle flyvningen på vår reise hvordan det er å ha spebarn i kurv i taket e.l ombord. Svaret jeg fikk var litt oppsiktsvekkende! Se selv:

 

"För att få använda en babyvagga får barnet inte väga mer än 10kg och inte vara länge än 50cm."

 

Med vänlig hälsning

 

Kundservice

Nova Airlines AB

Sveavägen 155 ,9tr, S-113 46 Stockholm

 

 

Enten er Svenske spebarn utrolig små! eller så er vi nordmenn altfor feite! De fleste barn er jo over 50cm ved fødselen! Ikke vet jeg, men dette må være feil. Noen som har erfaringer med dette, eller vet reglene?

 

Mvh

 

Truls

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe problem,, bare pass på at selkapet har infoen på forhånd..infant breading eqvip etc tilfelle rottefelle....og masse pupp og drikke...he he..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...