Tom Knudsen Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Hei og takk til de som fløy hos meg i dag. Til LN-OGL Beklager jeg ikke hadde mer tid å sette av til å hjelpe deg annet en det jeg klarte på tekst. Håper du ikke ble alt for skremt av VATSIM og håper du kommer å flyr mer hos oss.. Synes det var tøft gjort av deg å bruke voice og tekst. Så jeg anbefaler deg å lese litt mer og prøve å samle sammen all den infoen du bare klarer både her på forumet og på den linken jeg ga deg... Ser frem til å se deg igjen på VATSIM Beklager også til de andre som jeg snakket med om at tiden ble litt knapp i dag. Men ønsker Håvard lykke til med utsjekken sin i dag.. Skal på jobb i natt så jeg får dsv ikke flyvet i dag. Takk til min instruktør Christian Sager som lot meg sitte litt i dag.. Lykke til i kveld til alle som flyr for Håvard.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.