Gjest Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Hei alle sammen. Vi var en tur og besøkte Rune Karlsen i går kveld for og se på F14Simmen , og så klart teste litt. For og få en litt proff vurdering hadde vi med oss Rolf Meum som er sjekket ut på over 100 flytyper, nesten 1000 airshow i ulike fly og et helt liv i luften. Det som var morro var at denne simmen fikk en meget god ommtale av Rolf, denne kan du lese på sidene til Rune om noen dager tenker jeg. Personlig synes jeg dette var rått, tokk en tur i fra ENZV inn lysefjorden og litt taktisk innover fjellheimen. Rått når du kjenner motion dipper deg ned i fjellkløftene. For og beskrive dette med få ord, det var rått! Både jeg og Rolf tar av oss hatten for det arbeidet som er nedlagt. Dette er noe jeg kan anbefalle på det varmeste. Siter
Rune Karlsen Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Hyggelig med fin omtale! Det inspererer til videreutvikling av denne hobbyen. Rune Karlsen Siter
Rune Karlsen Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Hei igjen Geir! Driver å skal legget ut de bildene jeg tok av dere. Fikk ikke helt med meg navnet på han tredje mann? Må jo legge ut bildet av dere alle sammen... Rune Siter
Gjest Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Rolf Meum står det i innlegget over Tror faktisk det var en til . ..Vi var en tur og besøkte Rune Karlsen i går kveld.. ..hadde vi med oss Rolf Meum.. Siter
Rune Karlsen Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Rolf Meum husker jeg da!... Hadde jeg ikke husket hovedpersonen i dette besøket så burde jeg vel ha byttet ut hjernen min tror jeg. Tror nok Rolf Meum er kjent for de fleste. Det var nemlig en tredje person der også, men om det blir for vanskelig så kan jeg jo selvsakt kontakte Geir privat... Rune Karlsen Siter
Rune Karlsen Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 Kjempefint Geir! Vi får holde litt kontakt. Ringer deg før jeg legger disse bildene ut på nettet. Vi snakkes! Rune Karlsen Siter
Rune Karlsen Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 Da har jeg lagt ut bildene av dere Geir. Oppdaterer mer etter hvert... Rune Karlsen http://flysimulator.net/ Siter
Håkon Aarøen Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 Hehe.. oki, jeg tar selvkritikk for den der =) Siter
Rune Karlsen Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 Ikke noe problem! Ta deg en tur en gang så kan du få fly du også... mvh Rune Karlsen http://flysimulator.net/ Siter
Håkon Aarøen Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 Jeg har ikke rørt ei stikke (hverken virtuell eller ekte) på 4 år.. tror jeg kommer til å ødelegge hele simmen din med halsbrekkende manøvers Siter
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 1. juni 2005 Premium Medlem Skrevet 1. juni 2005 Fy flate Rune. Etter bildene å dømme gjør du ikke noe halvgjort ser jeg. Dette må det jo ligge vanvittig mye jobb bak! Siter
Rune Karlsen Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 Jeg har ikke rørt ei stikke (hverken virtuell eller ekte) på 4 år.. tror jeg kommer til å ødelegge hele simmen din med halsbrekkende manøvers Du får sette på deg falskjerm, surstoff og finne veien til utskytingsringen, så gpr det vel bra tenker jeg... Rune Siter
Rune Karlsen Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 Fy flate Rune. Etter bildene å dømme gjør du ikke noe halvgjort ser jeg. Dette må det jo ligge vanvittig mye jobb bak! Vel, noe spikking har det blitt... Kan ikke telle timer på et slikt prosjekt (ikke penger heller).. Men morro er det! Hemligheten er å finne en tålmodig og snill kone! Rune Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.