Christian Sager Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 I kveld er Kristiansund Lufthavn Kvernberget oppe. Etter suksess tidligere kvelder med å holde flyplassen oppe må jeg prøve igjen. Ønsker alle velkommen! Rullebane 25 er i bruk for øyeblikket , så forbered deg godt på en VOR/DME App Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skjønberg Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Dæven da...har begynt med fly fra den flyplassen jeg fløy til sist opplegg, etter Werner...men ulempen er at jeg ikke alltid får ATC da...vurderer å stoppe det, men i kveld går turen fra Kastrup. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Da er Værnes Approach online. Rwy 27 in use. Velkommen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.