Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du bestillt flyfilm fra shoppen og lurer på hvor de blir av?

ITVV valgte å sende disse fra england med posten (flysendt) forrige mandag, og det viser seg at det ikke var noe smart. Posten er, for å si det mildt, trege med tollbehandlingen. Nå har det jo vært en drøss med fridager, men i følge posten bør sendingen være hos meg i løpet av uken (Ingen ting kom i dag)...

Filmene blir sendt herfra til de som har bestillt med en gang posten klarer å få de fram til meg.

Det er i grunn pussig at en pakke skal bruke halvannen uke med posten fra england til bodø når jeg får varer levert på døren fra USA med DHL på 3-4 dager ""

Skrevet

Da var pakken oppsporet, men makan til rot skal man lete lenge etter...

Pakken ble sendt fra England med Parcel Force som er et underbruk av Royal Mail.

Den ankom posten på Alnabru 12.05.

Så skjer det som for meg er ubegripelig. Disse pakkene skal tollbehandles av Nordisk Express, og det gjorde de først i går. Regningen fra dem (men ingen pakke) lå i postkassen i dag.

Nå har jeg vært i banken og betalt regningen og faxet den til Nordisk express slik at de kan frigjøre pakken.

Når og hvordan den sendes nordover til Bodø kunne de ikke gi noe svar på, så her er det vel bare å smøre seg med tålmodighet noen dager til.

Dette blir siste gang jeg godtar at en leverandør sender noe på den måten!

Skrevet

Tror dere Nordisk Express klarte å sende pakken videre selv om jeg faxet kvitteringen til dem på fredag? Neida!

Men nå melder de i det minste at den er klarert for videresending fra Oslo, men selvsagt ikke med fly slik den ble sendt fra England. Nå er den plutselig blitt til en Nor-Cargo Bedriftspakke, og det er vistnok posten som frakter den ""

Det vil si at pakken bør være her på Onsdag slik at jeg får sendt ut den haugen med ordrer som ligger her og gir meg fryktelig dårlig samvittighet...

(Hvis nå ikke toget sporer av da - noe som ikke skulle forbause meg når det gjelder denne pakken)

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...