Stig Harald Ådland Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Mener å ha lest at kabintrykk skal kunne endre seg med opp til 1000fpm før det begynner å bli ubehagelig for en vanlig frisk passasjer. Stemmer ikke det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T F Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Jeg tok en kikk på måleren (ECAM'en ), og den viste 350ft/min som den vanligvis gjør. Stig: Stemmer at det ikke er anbefalt med mer enn 1000ft/min. Høy descent-rate er ofte ubehagelig for både eldre, små barn, folk med tegn til forkjølelse etc. For den saks skyld kan jo også friske folk oppleve det som ubehagelig, men for de nevnte kan det fort bli smertefullt. Hilsen Torbjørn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 350fpm är ju inget att be paxen om ursäkt för! Duktig kabin! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.