Gå til innhold

Detonator 6.31. Offisielle drivere fra nvidia.


Gjest

Anbefalte innlegg

Har noen her i forumet erfaring med hvordan denne siste utgivelsen fungerer sammen med CL TNT2 Ultra 32MB kort? Jeg prøvde forrige versjon og syntes FS2000 gikk endel jevnere, men jeg opplevde også en del FS-kræsj da jeg kjørte disse driverne. Dette trenger forsåvidt ikke skyldes Detonator driverne, men da jeg nylig har hatt århundrets PC-kræsj grunnet uvettig bruk av uautoriserte drivere (ikke Detonator3 drivere, heller ikke originale Nvidia) og endelig har et stabilt system igjen er jeg noe nølende til å prøve nye uten å høre om evnt. andres erfaringer. Joda, jeg vet at det er pysete, men det får stå sin prøve.

Jeg kjører W98 SE.

Takker på forhånd for tips.

Mvh

Olav

[Endret av Olav M. Rønningen 05-10-2000.]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også installert driverne, og hadde denne gangen ingen installasjonsproblemer (slik jeg hadde med versjon 6.18).

Så vidt jeg kan se er det litt ny funksjonalitet med også. Jeg har ihvertfall ikke tidligere hatt mulighet til å styre Full Scene Anti Aliasing (FSAA) for Direct3D så enkelt.

Prøvde en liten time med FS2K i går kveld, med de fleste (alle..) display options på fullt, samt FSAA i 4x4, og nå synes jeg det begynner å svinge litt av grafikken (med akseptabel FPS). Venter bare på nye høst-teksturer, vinter-teksturer osv...

En liten ting: Jeg har tidligere testet FS2K med FSAA enabled via FS2000.CFG fila (Under "Display" legg til : PageFlip=1), men da mister jeg muligheten til å bruke f.eks. FSNavigator. Eneste løsningen er i IKKE kjøre i fullt vindu, og det er jo ikke helt OK.... Noen som har en løsning på dette?

Jeg har Nvidia GeForce 256 (32Mb) og Win98SE på en Dell PIII-600.

------------------

Per Olav

VBX099/ATC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...