Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 11. mars 2005 Premium Medlem Skrevet 11. mars 2005 Noen som vet hvor man kan finne informasjon om virkelige flyruter i Norge. Da mener jeg hvilke NAV punkter flyene bruker mellom destinasjoner, dvs VOR, NDB, Intersections o.l. All informasjon tas imot med stoor takk! Siter
Gjest Skrevet 12. mars 2005 Skrevet 12. mars 2005 Hei Ring NAK Shop på telefon 23 10 29 03 eller mail dem på nak.shop@norskaero.no og be om å få AIP kart for norge. De finnes både i papirutgave og på CD. Jeg abonnerer på begge, og det koster 500 kr. for CD og 600 kr. for papirutgaven (da er det fire A4-permer med kart). Jeg er da garantert at kartene er oppdatert hele tiden (det er litt jobb med å oppdatere papirutgaven, så CD er vel å anbefale). Mvh Egil Johnsen Siter
Jim Grav Skrevet 12. mars 2005 Skrevet 12. mars 2005 Har begge utgavene, papir og cd, masse papir,,he,he Siter
O85_ Skrevet 12. mars 2005 Skrevet 12. mars 2005 Ta en titt på Routefinder Her ligger siste AIRAC inne. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.