Øyvind Sakshaug Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Støtt kreftaksonen og bli med på auksonen om en tur med P4's trafikkmelder på en av hans morgensendinger, og opplev morgenrushet fra luften over Oslo. Tidspunkt: Etter avtale med P4 Aukonen finner du på QXL.no Se mine Helicopter bilder på airpics.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Regner med at de kommer til Trondheim å henter meg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Nilsen Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Tenkte nå mest på at de sku komme hit opp til Alta Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David Gabrielsen Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Tenkte nå mest på at de sku komme hit opp til Alta jeg klarer ikke helt å se for meg morgenrushet i Alta, mulig jeg er full av fordommer, for jeg har jo aldri vært der... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Nilsen Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 En, ja du har nok litt fordommer, to, de skal jo selvsagt komme å hente meg å fly ned igjen til morgenrushet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Tenkte nå mest på at de sku komme hit opp til Alta jeg klarer ikke helt å se for meg morgenrushet i Alta, mulig jeg er full av fordommer, for jeg har jo aldri vært der... Politiet har en "reinpoliti" avdeling, burde ikke gjøre bildet litt klarere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 jeg klarer ikke helt å se for meg morgenrushet i Alta, mulig jeg er full av fordommer, for jeg har jo aldri vært der... Vell, Tenk deg en by ala Tromsø,så trur æ at du ikke er så langt unna Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.