Timmy Brandt Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 Hei hå... Tenkte evt ta meg til Oppdal i påsken, dama har hytte der oppe. Fly fra Stockholm - Oslo - Trondheim t/r koster 2900 sek / pers. Norwegian hade ikke fly ledig den 25 opp til Trondheim. Hvilke flyselskaper kan jeg sjekke som flyr fra Oslo til Trondheim, evt Stockholm Trondheim ? Tarjei, sugen på en flytur ? Siter
Dag Johansen Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 Norwegian har jo nå fått en flott tjeneste der du kan plukke de billigste turene fra en kalender. Denne håper jeg flere flyselskaper også får... Siter
Ådne Lie Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 www.flybilligst.com . Der har du opplysninger om billig reiser, og ulike tidspunkt. Ådne Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 Alternativet kan jo kanskje være tog? Tar du tog fra Oslo til Trondheim går det forbi Oppdal så det er bare å stige av der. Hvis dere ikke har alt for mye bagasje så kan kan jeg sikkert få tak i noen piloter som ønsker seg en flytur, evt. at dere finner et billig reisealternativ til Östersund, så kan man flyges direkte derifra til Oppdal. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.