Gå til innhold

Problem


Joachim Skjønberg

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle fly EKCH SID NOA SORPI STAR ENGM, men ved 77% ladet, etter valg av fly, tid, sted, krasjer FS. Prøvd ørti ganger, restartet PC'en, men FS krasjer. Har nylig installert Lock-On igjen, har inst. LN-RPJ, og BC_COLD_DARK filen, som endrer litt og gjør at du starter med cold and dark cockpit. (som jeg tror er grunnen).

 

Hva gjør jeg? ""

 

EDIT: Fyrer opp Lock-On, men før jeg får trykket "play" kommer mld ed15141 eller noe, har et problem og må lukkes, vi beklager det inntrufne. ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjedelig.. dette lukter OS-svikt, eller driver konflikt eller noe i den duren, her er noen tips..

 

1. Kjør anti-virus, den beste anti-virusen ute på markedet idag er avast! Personal Edition, og den er tom gratis, link : avast! 4 Home Edition Download

2. Kjør ad-aware, slik at du får fjernet evt. spyware som ligger på maskinen, link: Ad-Aware SE Personal Edition 1.05

 

Hvis det ikke fungerer etter at du har kjørt disse programmen (samt scannet gjennom hele datamaskinen din med disse programmene), prøv dette:

3. Last ned de siste driverne fra nvidia.com (forutsatt at du kjører et GeForce kort, samt Win2K eller WinXP), link : Nvidia GeForce Win2K/XP 66.93

 

så gjør du dette:

 

4. Reduser Hardware Acceleration med ett hakk, som dette:

[image]http://home.no/evolved/lockon.jpg[/image]

 

5. Stopp Nvidia Display Driver Service og sett den til manuellt:

(Start -> Programs -> Admin Tools -> Services)

som dette :

[image]http://home.no/evolved/lockon2.jpg[/image]

 

 

Mulig du må restarte et par ganger for å få til dette, men det er ihvertfall verdt et forsøk. Lykke til! ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror dette skyldes en feil med metaren fra EKCH. Hadde tenkt å fly EKCH-KSEA i dag, og hver gang valgte real weather på EKCH, krasjet FS ved 77%. Uten real weather var det ikke noe problem, og da jeg prøvde med real weather på andre flyplasser funket også dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror dette skyldes en feil med metaren fra EKCH. Hadde tenkt å fly EKCH-KSEA i dag, og hver gang valgte real weather på EKCH, krasjet FS ved 77%. Uten real weather var det ikke noe problem, og da jeg prøvde med real weather på andre flyplasser funket også dette.

 

Køb ActiveSky 2005.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...