Gå til innhold

Joystick problem


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg har en Saitek Cyborg 2000. Jeg hadde nettop installert fs2000 og hadde ca 5 downloaded fly instalert. Men etter at jeg fikk ca 15 nye så virker ikke joysticken når jeg skal taxe med flyet. Jeg kan bruke throttle spaken men kan ikke få flyet til å svinge. Dette er veldig irriterende og jeg håper at noen kan hjelpe meg.

mvh Morten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg har samme stikke som deg, og hadde problemer når jeg installerte FS2000pro. Alle aksene på stikken var veldig urolige.

Mulig løsning:

Installer siste directX fra Microsoft.

Hent et program som heter removjoy (søk på nett). Dette sletter alle joystikker i Windows (når du først har opprettet en ny stikke i Windows er det ikke mulig å slette den - bare velge den bort).

Gå i kontrollpanel og sett opp en ny stikke manuelt, velg 3-akser, 4 knapper og "point of view hat".

Kalibrer denne og se om det ble noe bedre nå.

------------------

Vennlig hilsen Frode Foss

frode.foss@c2i.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble din noe bedre av det??

Jeg har vurdert å kjøpe meg en ordentlig syick med en stor throttle spak

Vet du noe om den.

og foresten veit du om det går an å kjøpe et sette som har mange mange knapper og switcher?

mvh Morten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...