Per-kristian Jensen Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 HAr trøbbel med SB.. Får feilmelding rett etter at jeg har tryket join... Det jeg gjør er følgende: 1. Starter SBRelay 2. Starter FS 3. Joiner SBRelay12 4. Starter SBHost 5. Starter SB 6. Feilmelding... Programmet har gjort en ulovelig operasjon køddet Har prøvd gang på gang samme greia. Også har jeg prøvd reinstall på reinstall men samme greia hva i huleste er feil? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir G Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Har du prøvd med FS9SB2MP? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 27. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2005 prøvde nettop samme greia Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir G Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 prøvde nettop samme greia... eller prøvde, nettop samme greia... Det er jo ikke så lenge siden du var ute å fløy på VATSIM.... Har du gjort noe (installert noen addons) som kan lage problem for SB? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 28. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2005 har lagt inn en 707... det er det eneste. Det rare er at dette skjedde samtidig som PMDG tok kvelden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Members Øyvin Sommer Skrevet 28. januar 2005 Members Del Skrevet 28. januar 2005 Hva med å ta systemgjenoppretting til en dato som du vet alt funket? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 1. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2005 blir alt jeg har lastet ned lagt inn og slikt slettet? Sånn at dete r bare det jeg hadde da inne som er på maskinen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Hvis du f.eks installerte 707 idag, og du fikk problemer. Hvis du da tar en systemgjenoppretting (og du velger igår), så tror jeg at den kun da sletter 707! (eller andre ting som du har installert etter igår) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 1. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2005 ok. Jeg vet det funket for to uker siden men jeg har lagt inn en del etetr det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Eliassen Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Sikker på at fsuipc fungerer? Prøv å legge inn den på nytt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 1. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2005 prøvd det uttalige ganger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.