Vegar Mikalsen Skrevet 26. januar 2005 Skrevet 26. januar 2005 Hei! Lite å gjøre for tiden, og en stund siden jeg har brukt ASRC. Har fått ny maskin, og vil komme litt i gang igjen. Har innstalert ASRC 1.1. Hvilke andre tilleggsfiler eller programmer må jeg ha for å holde flyplasser, voice, osv oppdatert? Husker det var en fil for å holde listen med frekvenser og sånn oppdatert, men husker ikke hva det het. Siter
Vegar Mikalsen Skrevet 26. januar 2005 Forfatter Skrevet 26. januar 2005 Ok. Tror jeg har det jeg trenger nå. Eneste er nå at jeg sliter med å sette voice-knapp. Jeg skriver .rwkey og trykker Control. Men når jeg prøver å prate skjer det absolutt ingenting. Siter
O85_ Skrevet 26. januar 2005 Skrevet 26. januar 2005 Hei Vegard! Fint å høre du kommer på som atc igjen! Prøv .PTT og trykk på den knappen du vil ha som sendeknapp. (Jeg anbefaler L_CTR.) Siter
Vegar Mikalsen Skrevet 26. januar 2005 Forfatter Skrevet 26. januar 2005 Hei Vegard! Fint å høre du kommer på som atc igjen! Prøv .PTT og trykk på den knappen du vil ha som sendeknapp. (Jeg anbefaler L_CTR.) Tusen takk, Jonas. Ja, skal prøve å sitte litt mer nå Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 26. januar 2005 Skrevet 26. januar 2005 Vil bare få ønske deg velkommen tilbake! Siter
Fredrik Bjørnebekk Skrevet 26. januar 2005 Skrevet 26. januar 2005 velkomen tilbake. lurer egentlig på hva som er feil siden vi ikke kan bruke den rwkey eller hva det var. måtte selv bruke .ptt Siter
Gjest Skrevet 26. januar 2005 Skrevet 26. januar 2005 Feil og feil fru Blom. Hadde du lest release-notes for siste versjon, hadde du fått med deg at dette skiftet ble foretatt. Siter
Vegar Mikalsen Skrevet 26. januar 2005 Forfatter Skrevet 26. januar 2005 Vil bare få ønske deg velkommen tilbake! Takk, Ivar! Håper vi snakkes på radio'n Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.