Magnus Aanstad Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Heisann folkens.. jeg har laget meg en ny side og lurte på hva dere synes! Trykk! Det er ikke mye innhold men det kommer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Er du i Familien til Morten, Merete og Marius? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten E. Jørpeland Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Grei side der, godt utsnene og sånne ting. Hvilket program har du brukt?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Du har gjort akkurat den samme feilen som de fleste andre som lager personlige hjemmesider pleier å gjøre, å ikke ta med noe som helst info om deg selv... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Aanstad Skrevet 23. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2005 JEg bruker photoshop og dreamwever.. jeg skal ha med litt om meg.. må bare komme så lagt.. du vet desgin først innhold siden.. bildene er neo jeg hadde fra en gammel side som eg satte inn får og teste.. Er du i Familien til Morten, Merete og Marius? Nei jeg er nok ikke det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marcus Lund Osdal Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Jeg syns ikke den var noe å se til desginmessig. Prøv noen webdesign toturials på nettet å kikk litt rundt for å se om du finner noe su liker. Så kan du prøve å "stjele" litt. Gå bort fra den gråfargen og lag noe skikkelig spennende! Good Luck Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.