Gå til innhold

Squawkbox krasjer når jeg kobler til


Bjørn Frederich Petersson

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Ganske nye i VATSIM "greiene". så derfor lurer jeg på hvorfor Squawkbox krasjer når jeg starter?

 

det jeg gjør når jeg connecter er:

 

1. Starter SBrelay 1.2

2. så starter jeg FS

3. Connecter til SBrelay 1.2

4. Starter HostSB

4. her kommer problemet (skal starte Squawk, søker etter "game og prøver å connecte. da tar det 5 sekunder og så krasjer det)

 

Noen tips? ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du har startet SB-host og deretter Squawkbox Main Program får du opp search. Skriv inn IP-adressen 127.0.0.1. Da skal du få opp SB-relay inn vinduet. Trykk join og etter en liten stund kommer menyen opp. Dette tar hos meg kanskje ett halvt minutt. Hvis dette ikke funker bør du beskrive litt mer av det som skjer. (når og hva).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Ganske nye i VATSIM "greiene". så derfor lurer jeg på hvorfor Squawkbox krasjer når jeg starter?

 

det jeg gjør når jeg connecter er:

 

1. Starter SBrelay 1.2

2. så starter jeg FS

3. Connecter til SBrelay 1.2

4. Starter HostSB

4. her kommer problemet (skal starte Squawk, søker etter "game og prøver å connecte. da tar det 5 sekunder og så krasjer det)

 

Noen tips? ""

 

Hei!

 

Opplevde det same hos meg. Det viste eg at dette kun skjedde da jeg prøvde connecte på UK serveren. Ved og bruke Eurpoe C fikk jeg ingen problemer...

 

Freddy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...