Gå til innhold

Trenger flightplan LEMG-LOWW


Erik Olstad

Anbefalte innlegg

Har du kartene til LOWW, finner du at det er ingen STAR som heter MALUG...

 

Prøvde routefinder , og fant denne:

 

LEMG SID GENNI DCT RESTU UN851 LUNOR UT251 OMEDA UN851 TORTU UM858 GEN UM985 MALUG STAR LOWW

 

Vet ikke hva du mente med at den ikke klaffet med STAR, men jeg får opp både SIS og STAR her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette høres merkelig ut, fordi det er 13 "transitions" på STAR'en. Det vil da si at jeg må gjette meg til hvilken av disse det er ? Link til kartet:

 

http://www.firwien.at/charts/LOWW_010203.zip

 

Erik, planen betyr at du skal "gå av" UM985 ved intersection MALUG, og fly Standard Terminal Arrival Route derfra. Har du link til kartet?

 

Hilsen Roald

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er enkel:

 

Først ser du på den siden som heter STAR, side 4 i pdf-dokumentet. Nederst til venstre ser du intersection Malug, og herfra går en STAR som heter MALUG 1W. Det er denne du skal fly. Etter å ha "avsluttet" ruten ved Malug, flyr du mot Pinka, til Bumas, og videre til SNU VOR. De neste fire sidene, som heter RNAV Transition RWY (navn på bane) angir hvordan du flyr fra SNU til den rullebanen du skal lande på.

 

Med andre ord: Fly først Malug 1W til SNU, følg deretter den aktuelle RNAV transition til den rullebanen du skal lande på, og fly deretter ILS approach.

 

Skal du f.eks. lande på rwy 16, flyr du først Malug 1W, videre på SNU 16, og ILS rwy 16.

 

Håper du forstod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...