Karl R Pettersen Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Vel, hvis Ryan Air skaffer seg en slik seg eg for meg at antall passager-seter blir økt med 600 og inkluderer bruk av lasterom, samt ett mindre sete i cockpit Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Haughom Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Vel, hvis Ryan Air skaffer seg en slik seg eg for meg at antall passager-seter blir økt med 600 og inkluderer bruk av lasterom, samt ett mindre sete i cockpit LOL!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael A B Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Vel, hvis Ryan Air skaffer seg en slik seg eg for meg at antall passager-seter blir økt med 600 og inkluderer bruk av lasterom, samt ett mindre sete i cockpit I og med at A380-800 er designet for 853 passasjerer vil jeg anta at de hadde trykket inn enda flere... A380, luftens kuvogn... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Haughom Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 LoL!! Jeg tror faktisk Pettersen mente 600, og den resterende plassen skal brukes som ståplasser slik at RyanAir kan trampe inn litt over 1000 pax!!! EDIT: Vi misforsto begge to Michael. Det sto "økt med 600!" Hadde ståplasser vært lov, hadde Ryan Air vært først!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.