Gå til innhold

Jeg har problemer på FlightSim.no


Andreas Ommundsen

Anbefalte innlegg

(Jeg er ikke helt sikker på hvor jeg skal poste denne tråden, så derfor ble det "Kaffekroken.")

 

Jeg har problemer med å laste ned forskjellige ting fra FlightSim.no. Nedlastningen kommer aldri i gang. Jeg har ikke en anelse av hva det kommer av. Så derfor lurte jeg på om noen av dere her på forumet vet hva problemet er? ""

På forhånd takk ""

 

(Det er ikke noe galt med min datamaskin, for nedlastninger fra andre nettsider fungerer utmerket.)

 

Jeg ønsker dere alle et godt nytt år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er desverre ikke løst enda... Min Explorer er på engelsk, og i arkfane "Advanced" er det mange forskjellige bokser nedover. En plass der har jeg merket av "Enable folder view for FTP files" og "Use Passive FTP (for firewall and DSL modem compatibility)". Jeg er ikke sikker på om jeg har gjort det riktig, for nedlastingene stopper opp nå også. ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda! Det er mange sier du kan finne Fly og Scenario på! Gir deg link til noen av de!

 

http://www.avsim.com/

 

http://www.flightsim.com/cgi/kds/main/menuchoo.htm

Begge disse to krever at du registrer deg for å få laste ned. De er begge to gratis! Flightsim.com kan man også registrer seg å betale for et såkalt gull medlemskap eller hva det nå heter. Det gir deg blant anna raskere nedlasting.

 

Disse er de to største, å der er det utrolig mye å ta av!

 

Vist du ønsker linker til payware produkter, så er det bare å gi beskjed her, så skal vi altdis få lagt uten noen til deg. ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan det være brannmur/proxy problemer?

 

Hvilken internett forbindelse har du?

 

Leverandør?

 

Noen leverandører kan stenge bruk av enkelte FTP servere ett nivå opp i kjeden for å si det sånn.

Her på jobben min er ALLE FTP sites stengt "".

 

Ring leverandøren din og spør om dette er tilfellet for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...