Gå til innhold

VATSIM problemer/AVC


Asbjorn Furu

Anbefalte innlegg

Bare jeg som har problemer med å komme inn på VATSIM servere i kveld?

Kun AVC/voice som lager krøll.Txt OK.

Skulle ta en tur fra Helsinki til Stockholm ikveld,men selv om CTRL i Helsinki mente jeg kunne bruke txt,så logget jeg av.Halve vitsen(for meg)med å fly online,er å kunne bruke voice.

 

Blir vel en offline tur da.

 

 

 

Asbjørn Furu

Orbit63/LN-AFU

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ukjent for meg dette da.Har sett andre har hatt problemer med noe liknende.Prøvde bare å forandre server i AVC uten hell.Kanskje man prøver igjen ikveld.Tar romjulscognac-glasset og setter seg foran PC'n ""

OT:Tok meg en tur igår med 747 fra Paris-Oslo(LAV framerate ja)Gikk nesten galt under TO.Antakelig feil lastet/fuelet.Trodde alt var ok når jeg la inn samme mengde fuel i alle tanker.Ble tung i rumpa ja....stall warning over halve Paris ""

 

 

Asbjørn Furu

Orbit63/LN-AFU

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Asbjorn, symtomene var de samme og piloter hadde også problemer med voice den aktuelle dagen. DVS. problemet var i AVC og dens servere.

Går vel igjennom en hard periode nå i disse juletider, men det er bare å prøve igjen siden.

Husk også at center tanken skal tømmes først, så feil lasting slik at balanse senteret kom utenfor grensene er nok grunnen til at du fikk litt problemer.. Slutt med det.. ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...