Gå til innhold

Feil i stemmeregistrering?


Erik Berntsen

Anbefalte innlegg

Flere ganger i løpet av de siste ukene, har jeg prøvd å gi min stemme til Odd H Spjøtvolds nydelige repaint av Mike Stones Catalina (rnoafcam.zip), som ligger i filbiblioteket.

Når jeg sjekker neste dag er det ingen forandring på resultatet. Håper dette er en enkel sak å fikse. Jeg syns nemlig at freewareprodusentene fortjener større oppmerksomhet fra oss brukere. En gjennomgang av filbiblioteket viser nemlig at svært få tar seg bryet med å gi sin stemme. Vi er kanskje blitt for kresne, og jeg syns at dyr payware får vel mye av oppmerksomheten, kanskje borsett fra akkurat i disse dager, med det rene gavedryss av kvalitetsfreeware.

Jeg vil oppfordre folk til å ta en runde i filbiblioteket for å stemme på ting de har prøvd. Uansett om du ikke kan komme med noen toppkarakter, er det inspirerende for den som har brukt masse tid og kreativitet å se at noen i hvert fall responderer. God jul!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt tips som jeg håper alle får med seg.

 

Når det gjelder oppdateringen av stemmene skjer det hver gang jeg genererer nye sider. Dette skjer vanligvis når jeg legger inn nye filer, men jeg forsøker å gjøre dette hver dag selv om det ikke er nye fiiler. Om du ser på forsiden av filbiblioteket vil du se dato og klokkeslett når jeg gjorde det sist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...