Gå til innhold

Push To talk på Joystik


Christian Sager

Anbefalte innlegg

Om du har en Saitekstikke f.eks kan du få stikka til å intercepte tastatursignaler og gi ut en bokstav istedet for et joysticksignal (gir ut begge men...)

Jeg har ikke satt opp dette for FS. Har ikke trengt det ennå siden FS kan settes opp på den stikka til og med uten drivere. Men om man vil noe sånt så anbefaler jeg å laste ned en driver for den stikka om det finnes. Kjører X45 HOTAS system og er storfornøyd "" anbefales på det sterkeste. den koster nå 800 på komplett.no den nyeste modellen X52 koster da 1200, og ser ut som noe fra et romskip...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det stemmer Christian. Dersom du har kjøpt "nøkkelen" til FSUIPC så får du tilgang til en rekke nye funksjoner, bl.a. å tilegne kommandoer til stikka eller keyboardet. Dette gjelder også kommandoer som ikke er default i simmen. Jeg har venstre pekefingerknapp på min CH-yoke som PTT og det fungerer glimrende "" og nå som jeg har ATC i headsettet og andre flylyder i høytalerne er det "bærre lækkert" ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...