Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle

Leste et sted at Flightplanner legger ned for en periode, og hvis jeg tolka rett, er det for at der er nogen VA´s, som

direkte legger ut links til Flightplanner siden.Så jeg kan ikke direkte fortelle annet en at den hetter Flightplanner.

Men ærgeligt da den er kul at bruke. """"""""

Mvh

Ivar

Skrevet

Leste det nettopp på deres egne hjemmesider.

Synd dette, et meget godt hjelpemiddel, men det blir vel til jeg må gå tilbake å lage mine egne flightplans når jeg ikke flyr flighter for SVA. ""

Men slik jeg leste det så var det ikke helt sikkert, regner med at de setter ut denne nyheten for å gi en advarsel til de som har missbrukt databasen deres.

We are sorry to inform our users that the Free RouteFinder will probably be shutdown, at least for some time.

There is evidence that it is being used:

a) For operative purpose by some companies (which is illegal, and we cannot support such behavior)

b) By some virtual flight organizations that link directly to the result script, without proper credit and without going through the proper online screens (which is not allowed by our policy).

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...