Steinar Grindstein Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Maddamen tipsa meg om ei sie som handler om fly og flyging på 50 60 og 70 tallet. Jeg fulkte linken som ho gav meg, å der åpnet det seg ei sie med mye interesang lesestoff om blant anna Spittfire. Ernst!! dette er noe for deg!! Her er sia. http://www.nettinfo.no/index.php?cat=25792 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Berge Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Fin side, mener at Leif Lyngby er medlem her (Er ikke helt sikker) og har fortalt noen av de historiene her på forumet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl R Pettersen Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Har lest de tidligere, opp til flere ganger, men det stoppet meg ikke fra å ta en titt igjen. Har ikke noen av disse også stått på trykk i Flynytt, eller blander jeg? Fantastisk skrevet, med en god dose humor. Finnes det bok? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.