Christian Sager Skrevet 12. november 2004 Skrevet 12. november 2004 ENOS er oppe for trafikk. komme og la oss svette litt? Siter
Christian Sager Skrevet 12. november 2004 Forfatter Skrevet 12. november 2004 Joda det ble da litt trafikk [image]http://www.home.no/full-storm/ASRC_1_1.jpg[/image] Siter
Andreas F. Tollefsen Skrevet 13. november 2004 Skrevet 13. november 2004 Jepp. Det ble en fin kveld på vatsim det her. En tur fra ENGM-ENVA og retur. En takk til deg Christian og Jan for atc. Fikk litt problemer med voice når jeg skulle joine ILS på 01R. Kom litt høyt og fikk ikke med meg klarering for ILS. Så jeg ble litt aventende med og establishe. AVC er ikke alltid helt kurant gitt Men det ordnet seg til slutt. Ble visual 01R og en fin landing i rolige forhold. Vinden på værnes derimot....hehe. Kom meg ned. Ikke noe mere og si om det Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 13. november 2004 Skrevet 13. november 2004 Vinden på værnes derimot....hehe. Kom meg ned. Ikke noe mere og si om det Hørte det ble sagt at rullebanen måtte stenges opptil 20 minutter for rullebaneinspeksjon. Ikke verdens mest effektive jobb med sludd og mørke, men det skal vist ikke vært raportert at noe falt av flyet ditt under landingen, så da er jo alt i orden. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.