Gå til innhold

Hjemme igjen


Dag Johansen

Anbefalte innlegg

Som noen har lagt merke til er jeg nå kommet hjem fra ferie igjen. Dagen i dag har gått med til å lese alt som er skrevet i forumet her de siste 14. dagene, og det gleder meg virkelig at det ser ut som om at diskusjonene her har gått stille og rolig for seg. Takk til Åge som har holdt et lite øye med tingene her mens jeg var borte.

Jeg ser jo at jeg trenger noen dager for å komme ajour med nye filer som er dukket opp disse dagene, og ikke minst å svare på mail. Dere som venter på svar på meg får bare smøre dere med tålmodighet - jeg skal forsøke å få gitt dere svar så fort som mulig.

Ferien ble vel som jeg forventet - mens jeg kjørte i et lavtrykk sørover til danmark med fint vær nord og sør for meg strålte selvfølgelig solen hjemme i Bodø, og slettes ikke der jeg var... Etter noen dager i Danmark/legoland så jeg at det bare var å vende nesen hjemover, og vi fikk da noen dager med vakkert vær mens vi fartet nordover Norge. Nå sitter jeg atter hjemme i Bodø og godværet som har vært her de siste ukene er selvfølgelig forsvunnet som dugg for solen.

------------------

Dag Johansen

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...