Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 8. november 2004 Premium Medlem Del Skrevet 8. november 2004 har vist skjedd noe her har ikke mere en dette innlegget på FPI LINK Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael A B Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 har vist skjedd noe her har ikke mere en dette innlegget på FPI LINK Leste om det tidligere i dag på airliners.net Nesehjulene punkterte under takeoff, hvorpå takeoff ble avbrutt. Flyet greide ikke stoppe, og strandet i sanddynga. Flyplassen skal være stengt for opprydding i 48 time mener jeg at jeg leste. Leit at enda en B747-classic måtte møte write off-skjebnen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Synes det er sånne perioder alt sånn skjer jeg. Nå er det flere 747 som har hatt problem. Concorde hadde det problemet også i en periode, samt DC10 for noen år tilbake. Litt merkelig å tenke på egentlig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.