T. Paulsen Skrevet 8. november 2004 Forfatter Del Skrevet 8. november 2004 Braathens heter Scanor nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sven erik johne Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 hehe, kunne tenke meg det, men synns det er litt dumt når det står Braathens på flyet når de har skifta det over te Scanor, skuke forundre meg at dem skifter ut Braathens skriftet te Scanor i stede Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Sager Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Vel, det er jo bare Callsignet som er byttet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Grassdal Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Mens dere er inne på det, for en liten stund tilbake var det en som la ut en fil med "Braa... Eh. Scanor." jeg leta etter posten og fant den, men filen var der ikke. Noen som har den filen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 10. november 2004 Forfatter Del Skrevet 10. november 2004 Mens dere er inne på det, for en liten stund tilbake var det en som la ut en fil med "Braa... Eh. Scanor." jeg leta etter posten og fant den, men filen var der ikke. Noen som har den filen Har den jeg. Trodde jeg.. Det var den "Scandinavian ehhhhhhh det var en stund siden,,, Norshuttle 395".. som jeg hadde.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Grassdal Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 deretter Winamp og en plugin som heter "Sam Encoder". Jeg søkte etter dette programmet, og fant mange ting.. Så kan noen være så snill å sende en lenke til plassen hvor jeg kan laste det ned hen?? Jo fortere jeg får det til, jo fortere får dere streaming fra Sola Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freddy Ulvseth Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Hei, er det noen som er interessert i om jeg setter opp en streaming for Flateby som er ett av meldepunktene før ENKJ? Jeg bor like ved flateby og kan få inn på Kjeller traffic og deler av oslo trafic her i fra. Vurderer en tur til Sverige å kjøpe meg en portabel radio og legge ut en ekstern antenne på taket. Betyr en ekstern antenne mye forbedret mottaket eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 15. november 2004 Forfatter Del Skrevet 15. november 2004 Betyr en ekstern antenne mye forbedret mottaket eller? Jepp. Det gjør det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freddy Ulvseth Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Ok, jeg har satt i gang med å finne ut av hvordan lage ekstern antenne som fungerer bra.. (og som ikke koster så mye).. Streaming skal nok gå bra, har en linux maskin og en XP maskin som står på døgnet rundt, så da er det bare å koble og styre i vei.. hehe.. Kanskje få inn gardermoen fra meg.. *smiler* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 19. november 2004 Forfatter Del Skrevet 19. november 2004 Oppe igjen etter en del problemer. ENTO stream Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Sager Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Kvernberget er oppe igjen LYTT HER Skal si det blåser friskt i dag;) Gust på 45kts Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.