Gå til innhold

Kanskje dere kan hjelpe nå?


Ken-Robert Bjørkli

Anbefalte innlegg

Jeg får rett å slett ikke koblet meg opp på noen av vatsim serverene nå etter jeg har hatt formatering på pc'en.Så alt er lagt inn på nytt,Fs9 med den nye patchen.Fsuipc 3.40 siste vers reg,sb 2.3.5.Jeg får ingen form for feilmeldinger heller,det skjer bare ingen ting når trykker connect?En annen ting som jeg stusset litt på var at jeg før formatering her,så hadde jeg Sb menyen under Start på desktop..Men slik er det ikke nå lengere.Nå må jeg åpne sb-host og sb multiplayer connect i fra mappen inne under program files i c:?

 

Noen kloke svar? ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Under Start i XP legges de programmene som du har brukt sist og ofte så det ordner seg etterhvert. Du har vel lagt SBHost i Modules? Ellers er det jo det samme hvor SBRelay og SB ligger. Du skal jo bare starte exe-filene (først SBRelay, så FS9, så MP, deretter SBHost fra Modules i FS9 før du velger SB.exe), men dette kan du like godt som meg så jeg vet sannelig ikke "".

 

Dessuten kan du jo ta en titt på denne "tutorialen". Var ikke det et fint nytt norsk ord kanskje? "" Det er vel veiledning det heter....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter nå her så hvorfor ikke "slå av en prat".

Som jeg sier; det er det samme hvor SB-mappa ligger bare du får startet exe-fila i "SBHost-vinduet" og har hostSB.dll i modules.

Så lenge du får åpnet SB, virker alt så langt ok. Du har vel lagt inn FSUIPC igjen? Og registrert den?

 

Edit: huff, jeg ser jo av ditt første innlegg at du har lagt inn FSUIPC... nei, da vet jeg sannelig ikke. Kanskje ta en full installasjon på nytt for å sikre at alle filene blir lagt på rett sted (jada, vet at dette må være siste utvei så prøv alt annet først "")

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...